سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شخص راستگو با راستگویی خود، سه چیز را بهدست می آورد : اعتماد، دوستی و شکوه [در دل ها] . [امام علی علیه السلام]
به وبلاک حسین شهسوارزاده خوش آمدید
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» دعوت برای تحریم بازیهای المپیک صهیونیستی

باسلام و ادب

تحریم المپیک صهیونیستی - ماسونی لندن :توجه داشته باشید که آرام اصلی این دوره از مسابقات المپیک کلمه صهیون یا زایون را تبلیغ می کند. همچنین عروسک های نماد بازی ها نیز به صورت تک چشم که نمایانگر تک چشم دجال که آرم اصلی فراماسونرهای شیطان پرست می باشد طراحی شد. این در حالی است که در دوره های قبلی به دلایل بسیار ضعیف تر از این ،‌کشورهای متعددی حضور خود را در المپیک تحریم کرده اند.

حال تصور کنید حدود 2 ماه و نیم دیگر ورزشکاران ما باید زیر لوای صهیونیسم و فراماسونری جهانی مسابقه دهند و رسانه های ما هم آن را نشان دهند !

طبق آخرین اخبار که شرح آن در (( وبلاک منتظران شهادت )) آمده بهائیان هم با ساخت بزرگترین معبد در این دوره از بازی ها حضور جدی دارند.

لذا بدینوسیله از همه بازدید کنندگان عزیز دعوت بعمل می آورم که جهت رأی گیری به تحریم بازیها به وبلاگ (( منتظران شهادت)) مراجعه فرمایید .

montazershahadat.parsiblog.com



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » شهسوارزاده ( یکشنبه 91/2/31 :: ساعت 6:15 عصر )
»» سخنان امام حسین (ع) در مورد نشانه های ظهورحضرت مهدی عجل الله تعا

85 - نشانه های حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه

(حارث بن مغیره گوید: ‌به محضر امام عرض کردم:‌چگونه حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف شناخته می شود ؟)

حضرت فرمودند : ‌با آرامش و عظمت سیمایش

برای بار دوم عرض کردم دیگر چه علامتی ؟فرمودند:‌این که او حلال و حرام خدا را می شناسد و مردم به او احتیاج دارند در حالی که او محتاج به هیچ کس نیست .

86- دو غیبت

برای صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف دو غیبت وجود دارد که یکی طولانی است، ‌به قدری که عده ای می گویند :از دنیا رفته است و بعضی از قتل او دیگران از رفتنش صحبت
می کنند و هیچ کس از وضعیت او با خبر نیست مگر خدا.

87- نشانه های ظهور حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه

محمد بن صامت می گوید :از محضر ابا عبدالله الحسین پرسید م :‌آیا برای ظهور مهدی (‌ع)
نشانه هایی است ؟ فرمود:آری عرض کردم :چیست؟فرمود:‌از بین رفتن بنی العباس و قیام سفیانی و زمین گیر شدن لشکرش در زمین بیداء. عرض کردم فدایت شوم!‌می ترسم این دوران طولانی شود:‌فرمود مثل دوران غیبت و نشانه های ظهور ،‌مانند دانه های تسبیحی است که یکی پس از دیگری می آیند

88- نشانه های ظهور

برای ظهور مهدی ‌( ع)پنچ علامت است : 1- سفیانی 2- یمانی 3- ندای آسمانی 4- زمین گیر شدن در بیداء5- کشته شدن نفس زکیه .

89- سیمای حضرت مهدی عج الله تعالی فرجه الشریف

اگر مهدی (‌ع )‌ظهور کند،هر آینه مردم او را انکار می کنند زیرا او به سوی مردم می آید ،‌با صورت و سیمای یک جوان آراسته در حالی که گمان می کردند او پیر مردی مسن است .

90- وضعیت عرب در زمان ظهور

زمان خروج و قیام مهدی (ع) بین او عرب و قریش چیزی جز شمشیر حکمفرما نیست و آنان عجله ای نسبت به ظهورش ندارند و به خدا سوگند ! لباسش جنسی جز پارچه ضخیم نیست و غدایی جز نان جو نمی خورد و زندگی او جر مرگ در سایه شمشیر نیست .

 

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » شهسوارزاده ( سه شنبه 91/2/26 :: ساعت 11:51 صبح )
»» نشانه های ظهور حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه برگرفته از سخنان ام

  81- دوازده نور

از خاندان ما دوازده مهدی می باشد که اول ایشان امیر مؤمنان علی ( ع ) ‌وآخرینشان نهمین فرزند من است و او کسی است که به حق قیام می کند و خداوند زمین مرده را به دست او زنده
می گرداند و به وسیله او دین حق را علی رغم کراهت دشمنان بر تمام ادیان و مذاهب پیروز
می گرداند . و البته برای او غیبتی است که در آن عده ای دین را منکر و گروهی بر دین ثابت و استوار باقی می مانند و براین استواری اذیت می شوند و خطاب به آنها گفته می شود:(متی هذا الوعدان کنتک صادقین؛اگر واقعاً وعده صحیح است پس کی رخ می دهد )) اما صابران و معتقدان در این مدت که تحمل اذیت و تکذیب را می کنند، ‌همانند مجاهدانی هستند که در رکاب رسول خدا ( ص) جهاد کرده اند.

82- سنتی از حضرت یوسف و حضرت موسی ( ع)

در نهمین فرزندان من سنتی از یوسف و سنتی از موسی بن عمران ،‌وجود دارد و اوست قیام کننده ما ،‌و خداوند امر او را در یک شب اصلاح می فرماید.

83- قائم آل محمد عجل الله تعالی فرجه

قائم و قیام امت اسلام ، ‌از فرزندان من است . او دارای غیبت است و کسی است که در زمان حیاتش میراثش را تقسیم می کنند.

84- دوران ظهور

امر ظهور امام زمان که شما انتظارش را می کشید محقق نمی شود ، ‌مگر آن که گروهی از شما از گروهی دیگر تبری می جویند و جمعی از شما به صورت جمع دیگر آب دهان می اندازد و شهادت به کفر یکدیگر می دهند و همدیگر را لعنت می کنند .

(راوی می گوید :‌عرض کردم : ‌در آن زمان ، ‌هیچ خیر و خوبی وجود ندارد ؟) حضرت
فرمودند :تمام خیر در همان زمان است که قائم ما، قیام می کند تمام سختی ها و گرفتاری ها را بر طرف
می نماید .



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » شهسوارزاده ( سه شنبه 91/2/26 :: ساعت 11:48 صبح )
»» ادامه مباحث سخنان بلیغ حضرت امام حسین

  64- آقائی و سیادت

( گفته شدکه امیر مومنان (ع)از فرزنداشان حسین (ع)سوال نمودند:)آقائی و شرافت چیست ؟ فرمود نیکی کردن به قوم و خویشاوند ، ‌بردباری و تحمل خطا و لغزش مردم ، سوال کردند:‌ بی نیازی چیست ؟ فرمود:‌کم کردن آرزوها و راضی بودن به قدرکفایت.سوال نمودند:‌فقر و نیازمندی چیست؟ فرمود:‌حرص، ‌وناامیدی بسیار به فضل الهی.سوال کردند: ‌پستی چیست ؟ فرمود: این که مردی خود را از گناه یا حوادث نگاه دارد، ‌ولی همسر خویش را تسلیم حوادث نماید ! سوال نمودند :پرده دری چیست ؟‌فرمود: دشمنی باکسی که فرمانت می دهد( و امیر بر توست) و توان آن را دارد که به تو ضرر و سود رساند.

(سپس امیر مومنان (ع) به حارث اعور توجه نموده،‌فرمودند: حارث ! این حکمت های مفید را به فرزندانتان بیاموزید ،‌که موجب افزایش فکر ،‌دور اندیشی و نظر خواهد شد .)

65- خانه مبارک؟

  (مردی خانه ای ساخت به حضرت عرضه داشت :‌دوست دارم شما برای تبرک قدم به خانه گذاشته نام خدا را ببرید و دعا کنید ،‌حضرت داخل خانه شد و فرمود :) خانه آخرت خویش را تباه ،‌اما سرای ! (دنیای) دیگران را آباد کردی ،‌اهل زمین عزیزت شمارند ،‌ولی اهل آسمان ها دشمنت دارند.

66    - سوگند غلط

از سوگند زیاد پرهیز کنید ، زیرا انسان برای چهار جهت سوگند یاد می کند .

اول : یا به خاطر پستی ( وکمبودی) که در خویش احساس می کند ،‌ او را و امیدارد که با قسم خوردن مردم تصدیقش نمایند .

دوم : در سخن آوردن دلیل و برهان ناتوان است ،‌از این رو سوکند را زاید بر کلام ( معمول ) خویش و برای رسیدن به مقصود به کار می گیرد .

سوم :‌در معرض اتهام مردم است و فکر می کند جز با سوگند از او نمی پزند.

چهارم ،‌( عادت کرده ) که زبان خویش را رها کند ( قسم یاد نماید )

67    - نیکوکاران

آن گاه که قیامت بر پا شود منادی مردم را خطاب می کند : ‌ای مردم !‌ هرکه پاداشی از خداوند طلب دارد بر خیزد ،‌پس جز اهل نیکی و خیر ،‌ بر نخیزید و حضرت بسیار این بیت را ترنم
 می کردند:ای کسانی که از دنیای ناپدار لذت می برید ! ‌فریفته شدن به سایه ای که از بین
 می رود حماقت است.

68-بنده دنیا

مردم بندگان دنیا هستند و دین خدا بازیچه زبانشان شده و آن را هر گونه که زندگی شان اقتضا کند ،‌تغییر می دهند و اگر به واسطه بلایی امتحان شوند، ‌معلوم خواهد شد که چه کمد انسان های متدین و واقعی

69- ظاهر و باطن قرآن

قرآن ظاهرش زیبا و باطنش عمیق است .

70- اصناف مردم

مردی خدمت امیر مومنان آمد و عرضه داشت : اگر عالمید بفرمایید ((ناس )) و (( اشتباه ناس )) و (( نسناس))چه کسانی هستند ؟‌امیر مومنان روبه فرزندشان کرده و فرمودند :‌حسین جان !جواب مرد را بده.حضرت فرمودند: ‌اما ناس، بدان که ما خانواده، ناس هستیم ؛زیرا خداوند در قرآن فرموده است : ‌از همان جایی که مردم کوچ می کنند شما نیز کوچ کنید و این رسول خدا بودکه مردم را برای مشعر الحرام کوچ داد. اما اشتباه ناس،‌آنها شیعیان و یاران مانند که از خود ما هستند و از این رو حضرت ابراهیم ( ع) فرمود:هرکس از من پیروی نماید ،‌از من است ،‌و اما نسناس توده بزرگ مردم هستند . با دست به گروهی اشاره کردند و این آیه را قرائت فرمودند:‌اینان نیستند مگر حیوانات بلکه پایین تر و پست تر از آنها

71- کمال عقل

( روزی در حضور حضرت در مجلسی که معاویه نیز بود در مورد عقل گفت و گو شد) حضرت فزمودند :‌تکمیل عقل ممکن نیست ،‌مگر با پیروی از حق و حقیقت

72- شیر دادن به کودک

( سوال کردند: یا ابا عبدالله ! چه زمانی شیر دادن به کودک واجب می شود ؟ جواب
فرمودند :‌زمانی که صدای گریه اش شنیده شود .

73- دوستی و دشمنی

هر کس به ما مهر ورزد و علاقمند باشد ‌،بخه جدم رسول الله (‌ص ) عشق ورزیده و هر کس با ما خصومت ورزد ،‌با جدم پیغمبر اکرم ( ص )‌دشمنی کرده است .

74- بنی امیه دشمن قسم خورده اسلام

ما وبنی امیه به خاطر خداوند با هم دشمنی کنیم و ما و ایشان همواره تا روز قیامت این چنین خواهیم بود و در این جهبه بندی جبرئیل آمد و پرچم حقیقت را بین لشکر ما برافراشت .

و ابلیس آمد و پرچم باطل را بین آنها برقرار ساخت و همانا اولین خونی که در اسلام از منافقان بر زمین ریخت ،‌خون عثمان بن عفان بود.

75-عثمان مردار امت

همانا عثمان مردار گندیده ای است روی صراط،که هرکس سوی آن برود عاقبتش ورود به جهنم است و هر کس از آن عبور کند،به بهشت وارد می شود.

76-اهل بیت علیهم السلام قبل از خلقت آدم ( ع )

( حبیب بن مظاهر از سید الشهدا( ع) سوال کرد :‌قبل از خلقت آدم (‌ع)‌شما چگونه بودید؟) حضرت در جواب فرمودند:‌انواری که اطراف عرش الهی در گردش بودیم و به ملائکه تسبیح و تهلیل و حمد را آموزش می دادیم.

77- غصب خلافت

ابابکر و عمر با تعمد اقدام به غصب خلافت کردند در حالی که تمام امر ،‌مربوط به ما می شد و آن دو سهمیه ای اندک مانند سهم الارث مادر بزرگ برای ما قرار دادند ،‌اما سوگند به خدا روزی که مردم طلب شفاعت از ما کنند آنها خود را ملامت می کنند .

78- ملت ابراهیم علیه السلام

هیچ کس بر ملت و شریعت ابراهیم نبوده است ،‌مگر ما و شیعیانمان و مردمان دیگر از این راه وروش دورند

79- تفسیرآیه

( نضر بن مالک از حضر ت سید الشهدا (‌ع )‌پرسید : ‌معنای کلام الهی که می فرماید،‌(( این دو گروه دشمن ،‌در خدایشان با هم مخاصمه می کنند ))‌ چیست ؟)حضرت فرمود : این دو ،‌ما اهل بیت و بنی امیه هستیم ما گفته ایم ،‌خدا درست و صحیح فرموده و آنان می گویند :‌خدا باطل و کذب گفته است ،‌پس ما و ایشان تا روز قیامت با هم دشمن هستیم

80-و الشمس و ضحیها

( حارث بن اعور می گوید باید :نگذارد به امام حسین ( ع )‌عرض کردم ای فرزند پیغمبر فدایت شوم !‌به من از کلام الهی که می فرماید :‌(( و الشمس و ضحیها)) خبرده )حضرت فرمودند :‌وای بر تو ای حارث !آن خورشید محمد ( ص) است بار دیگر سؤال کردم معنای (( و القمر اذا تلیها)چیست ؟ حضرت جواب فرمودند :‌آن ماه علی این ابی طالب ( ع )‌است که بعد از پیغمبر بافاصله می آید و در نهایت از (( و النهای اذا جلها )) سوال کردم ،‌فرمودند :‌منظور قائم آل محمد (‌ص ) است که زمین را از عدل و داد آکنده می سازد .

 ادامه دارد(التماس دعا)



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » شهسوارزاده ( شنبه 91/2/16 :: ساعت 3:37 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

اسلام و حضرت خدیجه (س)
ویندوز 1
مبانی کامپیوتر
میانبر در کیبورد
خطرات استفاده از فلش
شماره اس ام اس های مهم و لازم کشور
[عناوین آرشیوشده]